Általános Szerződési Feltételek
1. A Szolgáltató adatai:
Cégnév: Szerethető Akadémia Kft.
Székhely: 6000 Kecskemét, Szarkás tanya 80/C
Adószám: 32745968-1-03
Képviselő: Farkas Krisztina Anikó
E-mail cím: hello@szerethetoakademia.hu
A tárhelyszolgáltató adatai:
Név: Profitárhely Kft.
Székhely: 2030 Érd, Burkoló u. 1.
E-mail cím: ugyfelszolgalat@profitarhely.hu
Weboldal: https://profitarhely.hu
2. Fontosabb fogalom meghatározások:
Szolgáltató : a szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet. A workshop (szakmai csoportos műhelymunka), illetve online kurzusok szervezője.
Fogyasztó : az önálló foglalkozáson és gazdasági tevékenységen kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy.
Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés: az adásvételi szerződéstől eltérő szerződés alapján a vállalkozás a fogyasztói szolgáltatást nyújtja vagy szolgáltatás nyújtását vállalja, a fogyasztó pedig részére megfizeti, vagy vállalja, hogy megfizeti a szolgáltatás ellenértékét.
Résztvevő : a Szolgáltató szolgáltatásait igénybevevő vevő személy, aki részt kíván venni a Szolgáltató által szervezett műhelyben.
3. Az Általános Szerződési Feltételek elérhetősége:
A Szolgáltató a hatályos Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentumot weboldalán teszi közzé, vagy elektronikus levélben küldi el a workshopra jelentkező Résztvevők részére.
4. Az Általános Szerződési Feltételek tartalma:
Jelen Általános Szerződési Felek a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevétele Részvevő jogait és kötelezettségeit, a szerződő felek közötti megállapodás feltételeit tartalmazza. Az Általános Szerződési Feltételek érvényesek a Szolgáltató által szervezett műhelyről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. §. (1) az általános szerződési feltételeknek megfelelően, továbbá a fogyasztói és a vállalkozási szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezéseinek megfelelő tájékoztatást, szabályozást tartalmaznak. A jelen Általános Szerződési Feltételek bizonyos rendelkezései kizárólag a Fogyasztóként eljáró Részvevőkre vonatkoznak.
Jelen Általános Szerződési Feltételekben részletezett workshop nem tartozik a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvényben, valamint a felnőttképzésről szóló törvény végrehajtásáról szóló 11/2020. (II.7.) Korm. határozat rendeletben írtak hatálya alá.
A Résztvevő, ha a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe kívánja venni, köteles elfogadni a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit, amit a weboldalon lévő űrlapon vagy az online bankkártyás fizetési felületen (Stripe) található jelölőnégyzet céggel, vagy elektronikus levélben történő visszaigazolással teheti meg. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek elfogadása a jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti szerződés létrejön a Szolgáltató és a Részvevő között. A Szolgáltató részvételi díját megelőzően, szabályszerűen közzétett vagy elküldi a Résztvevő a jelen Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentumot, de a Résztvevő az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával kapcsolatban nem küld visszajelzést a Szolgáltató részére, azonban a részvételi díj összegét kifizeti az online bankkártyás fizetési feltételek mellett (Stripe) vagy átutalja a Résztvevő bankot. Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadta.
5. Az Általános Szerződési Feltételek hatálya:
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2025. augusztu 13., ez megegyezik az Általános Szerződési Feltételek weboldalon való közzétételének napjával. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezései a hatályos lépések napjától minden Résztvevőre és workshopra hatályosak.
A Szolgáltató fenntartja a jogot jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek módosítására. Módosítása elküldésének érvényben és hatályos Általános Szerződési Feltételek alkalmazásában.
Az Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által nyújtott, az alábbiakban megnevezett szolgáltatásokra terjednek ki: a Szolgáltató által szervezett műhelyben való részvétel. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételére a személy jogosult, aki előzetesen jelentkezett a Szolgáltató által meghirdetett workshopra, a kijelentkezés elfogadására a Szolgáltató visszaigazolására, a részvételi díj megfizette Szolgáltató részére és jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadja.
Az Általános Szerződési Feltételek a fentiekben nevesített szolgáltatások az ezen szolgáltatások igénybevétele során a szerződő felek között keletkezett jogokat és kötelezettségeket szabályozza.
6. A szerződés létrejötte, a szerződés megszüntetése:
A Résztvevő, valamint a Szolgáltató közötti jogviszony a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával jön létre, amely meghatározza mindkét fél jogait és kötelezettségeit.
A szerződés elektronikus úton jön létre, azzal, hogy Résztvevő a workshopra jelentkezik, a jelentkezés elküldi, és azt a Szolgáltató visszaigazolja (kifejezetten elfogadja a Résztvevő ajánlatát) a Résztvevő által megadott elektronikus levelezési címre, az adatvédelmi rendelkezések betartása mellett. A Szolgáltatónak jogában áll az igazolás visszaküldését követően is a szerződéstől elállni, annak teljesítésére tőle már nem várható okok miatt (pl.: az adott szolgáltatást már nem nyújtja, vis maior stb.). Elállás esetén a Szolgáltató köteles elszámolni a Résztvevővel, úgy pénzmozgás történt.
A Szolgáltató a műhely tematikájáról, időpontjáról, helyszínéről weboldalán és elektronikus levélben ad tájékoztatást a Részvevők számára. Az esetleges elírásokért, téves adatokért a Szolgáltató felelősségét nem vállalja.
A workshopra való jelentkezés a Szolgáltató weboldalán van lehetőség.
Itt elfogadásra az Általános Szerződési Feltételek a vonatkozó négyzet jelölésével.
Ha a Vásárló mégsem kíván élni az ajánlattal, úgy az végleges véglegesítése és elküldése helyett visszatérhet a korábbi felületre.
ezt – mindent rendben talál a Résztvevő – a jelentkezés elküldésére kerül a „JELENTKEZÉS ÉS FIZETÉS” gomb megnyomásával.
A Résztvevő a kiküldéssel tudomásul veszi, hogy ajánlatot megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget vonhat maga után.
A jelentkezési Szolgáltató beérkezését követően egy automata elektronikus üzenettel igazolja a jelentkezést, ezzel párhuzamosan pedig átirányítja az online bankkártyás fizetési felületre, ami a díj kiegyenlítésére szolgál. Ha a fizetési felület nem működik, vagy a Résztvevő valamiért nem tud fizetni, lehetősége van átutalással is rendezni a részvételi díjat, melyet 24 órán belül szükséges megtenni.
(Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a Résztvevőhöz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Résztvevő mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelő szolgáltatást igénybe venni.)
A Résztvevő elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződést nem feltétlenül írják meg, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései vonatkoznak.
A szerződés magyar nyelven jön létre, a Szolgáltató elektronikus formában tárolja a regisztrációt, a szerződés egyéb módon nem kerül iktatásra.
Résztvevő a bejelentkezés során köteles a saját, valós adatait megadni. A regisztráció során használt valótlan, vagy másokhoz köthető adatok esetén létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, Résztvevő más nevében, más személy adataival veszi igénybe a szolgáltatásait.
A szerződés elektronikus úton jön létre, azzal, hogy Résztvevő a workshopra jelentkezik, a jelentkezés elküldi, és azt a Szolgáltató visszaigazolja (kifejezetten elfogadja a Résztvevő ajánlatát) a Résztvevő által megadott elektronikus levelezési címre, az adatvédelmi rendelkezések betartása mellett. A Szolgáltatónak jogában áll az igazolás visszaküldését követően is a szerződéstől elállni, annak teljesítésére tőle már nem várható okok miatt (pl.: az adott szolgáltatást már nem nyújtja, vis maior stb.). Elállás esetén a Szolgáltató köteles elszámolni a Résztvevővel, úgy pénzmozgás történt.
A Szolgáltató a műhely tematikájáról, időpontjáról, helyszínéről weboldalán és elektronikus levélben ad tájékoztatást a Részvevők számára. Az esetleges elírásokért, téves adatokért a Szolgáltató felelősségét nem vállalja.
A workshopra való jelentkezés a Szolgáltató weboldalán van lehetőség.
A weboldalon a „workshop” aloldalon érhető el az egyes workshopokról való tájékoztató.
A preferált workshopajánlatot a Résztvevő kiválasztja az „EZT VÁLASZTOM” beállítását.
Ezt követően egy következő ablakban, egy regisztrációs űrlapon megadásra a Részvevő személyes adatai.
Itt elfogadásra az Általános Szerződési Feltételek a vonatkozó négyzet jelölésével.
Ha a Vásárló mégsem kíván élni az ajánlattal, úgy az végleges véglegesítése és elküldése helyett visszatérhet a korábbi felületre.
ezt – mindent rendben talál a Résztvevő – a jelentkezés elküldésére kerül a „JELENTKEZÉS ÉS FIZETÉS” gomb megnyomásával.
A Résztvevő a kiküldéssel tudomásul veszi, hogy ajánlatot megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget vonhat maga után.
A jelentkezési Szolgáltató beérkezését követően egy automata elektronikus üzenettel igazolja a jelentkezést, ezzel párhuzamosan pedig átirányítja az online bankkártyás fizetési felületre, ami a díj kiegyenlítésére szolgál. Ha a fizetési felület nem működik, vagy a Résztvevő valamiért nem tud fizetni, lehetősége van átutalással is rendezni a részvételi díjat, melyet 24 órán belül szükséges megtenni.
(Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a Résztvevőhöz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Résztvevő mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelő szolgáltatást igénybe venni.)
A Résztvevő elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződést nem feltétlenül írják meg, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései vonatkoznak.
A szerződés magyar nyelven jön létre, a Szolgáltató elektronikus formában tárolja a regisztrációt, a szerződés egyéb módon nem kerül iktatásra.
Résztvevő a bejelentkezés során köteles a saját, valós adatait megadni. A regisztráció során használt valótlan, vagy másokhoz köthető adatok esetén létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, Résztvevő más nevében, más személy adataival veszi igénybe a szolgáltatásait.
A Szolgáltatót a Résztvevő által tévesen, hiányosan vagy pontatlanul megadott adatokra vezethető problémáért, semminemű felelősséget nem terheli, tekintettel arra, hogy a Szolgáltató a Résztvevő számára a kijelentkezés során az adatok leellenőrzésére minden esetben biztosítható.
A Szolgáltató nem fizet ösztöndíjat a Részvevő számára.
A Szolgáltató a workshop szervezéséhez sem költségvetési, sem Európai Uniós forrásból származó támogatást nem vesz igénybe.
7. A Részvevő kötelezettségei:
A Résztvevő vállalja, hogy részt vesz a workshopon, melyre jelentkezett és megfizeti a workshop díját a Szolgáltató részére.
A Résztvevő kötelezettséget vállalja arra, hogy nem tanúsítja magatartást, amely a workshop többi résztvevőjét és a Szolgáltató jogait vagy jogos érdekeit sértené vagy károsítaná. A Résztvevő az károkért a polgári jog szabályai szerint felel.
A Szolgáltató jogosult a Résztvevőt a workshopban való részvételtől eltiltani, a Résztvevő a workshop többi résztvevőjét, vagy a tanácsadót veszélyi, illetve magatartásával a workshopot rendszeresen megja, és ezzel akadályozza a workshop szerződés szerinti teljesítését.
A Szolgáltató jogosult a workshop helyszínét, időpontját és tematikáját módosítani. Ha a Résztvevő a módosítást vagy a módosítást nem fogadja el, ez a tény a jelen Általános Szerződési Feltételek szerint létrejött szerződés megszüntetését biztosíthatja.
A Résztvevő jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy a regisztráció során érvényes adatok a valóságnak megfelelnek. Köteles az adatokban – a workshop ideje alatt – bekövetkezett változásról haladéktalanul értesíteni a Szolgáltatót.
A Résztvevő kötelezettséget vállalja arra, hogy nem tanúsítja magatartást, amely a workshop többi résztvevőjét és a Szolgáltató jogait vagy jogos érdekeit sértené vagy károsítaná. A Résztvevő az károkért a polgári jog szabályai szerint felel.
A Szolgáltató jogosult a Résztvevőt a workshopban való részvételtől eltiltani, a Résztvevő a workshop többi résztvevőjét, vagy a tanácsadót veszélyi, illetve magatartásával a workshopot rendszeresen megja, és ezzel akadályozza a workshop szerződés szerinti teljesítését.
A Szolgáltató jogosult a workshop helyszínét, időpontját és tematikáját módosítani. Ha a Résztvevő a módosítást vagy a módosítást nem fogadja el, ez a tény a jelen Általános Szerződési Feltételek szerint létrejött szerződés megszüntetését biztosíthatja.
A Résztvevő jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy a regisztráció során érvényes adatok a valóságnak megfelelnek. Köteles az adatokban – a workshop ideje alatt – bekövetkezett változásról haladéktalanul értesíteni a Szolgáltatót.
8. A Szolgáltató kötelezettségei:
A Szolgáltató, hogy jelen Általános Szerződési Feltételekben foglaltaknak megfelelően megszervezi és megvalósítja a workshopot.
9. Részvételi díj:
A szolgáltatás igénybevételéért a Részvevő díj fizetésére köteles. A részvételi díj a weboldalon kerül feltüntetésre. A feltüntetett részvételi díjak érvényes fogyasztói árak, melyek pénzneme magyar Forint.
A Szolgáltató által küldött visszaigazolást követően a részvételi díj fizetendő végösszege nem változik. Előfordulhat azonban, hogy valamilyen technikai leírást okozhat a piaci hibától vagy az eltérő, téves díj meg a tájékoztató, vagy a weboldalon. Ilyen esetben a Szolgáltató a megrendelt szolgáltatás biztosítása előtt elektronikus üzenetben megkeresi a Résztvevőt egyeztetés céljából. Az ilyen jelentkezéseket a Szolgáltató nem tekinti érvényesnek, és az ebből eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a részvételi díjakat pontosan tüntesse fel. Minden gondossága ellenére hibás ár kerül feltüntetésre, a Szolgáltató nem kötelezhető arra, hogy a szolgáltatást a hibás áron biztosítsa.
10. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:
A kijelentkezés során a Részvevőnek folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok javítására, vagy törlésére.
Ha a jelentkezés elküldését szeretné a Részvevő módosítani az adatokat, ezt a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételekben elérhető elérhetőségein tudja jelezni a Szolgáltató irányába.
A Résztvevő a jelentkezés véglegesítésével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Résztvevő hibás adatbeviteléből, illetve a pontatlanul közölt adatokból keletkezett károkért nem vonható felelősségre.
A kijelentkezés során pontatlanul igazolt elektronikus levelezési cím, vagy a postafiók tárhelyének telsége a visszaigazolás hiányát okozhatja, ami érvénytelenítheti a szerződés létrejöttét. Ilyen esetekben a Szolgáltató egyéb kapcsolatba lépni a Résztvevő kapcsolatba lépni.
Ha a jelentkezés elküldését szeretné a Részvevő módosítani az adatokat, ezt a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételekben elérhető elérhetőségein tudja jelezni a Szolgáltató irányába.
A Résztvevő a jelentkezés véglegesítésével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Résztvevő hibás adatbeviteléből, illetve a pontatlanul közölt adatokból keletkezett károkért nem vonható felelősségre.
A kijelentkezés során pontatlanul igazolt elektronikus levelezési cím, vagy a postafiók tárhelyének telsége a visszaigazolás hiányát okozhatja, ami érvénytelenítheti a szerződés létrejöttét. Ilyen esetekben a Szolgáltató egyéb kapcsolatba lépni a Résztvevő kapcsolatba lépni.
11. Fizetési és lemondási feltételek:
A részvételi díj a Résztvevő online bankkártyás fizetési felületen (Stripe) vagy átutalással (előre utalással) fizeti meg Szolgáltató részére. A workshopon/online kurzuson való részvétel feltétele a részvételi díj Szolgáltató Stripe számlájára vagy bankszámlájára történő beérkezése.
Online bankkártyás fizetési felületen (Stripe) fizetési fizetés: a Részvevő a Szolgáltató számára az online bankkártyás fizetési felületen fizeti ki a részvételi díj összegét. A sikeres tranzakció lebonyolítását követően, az összeg a Szolgáltató Stripe számlájára történő megérkezését követően válik jogosulttá a Résztvevő a workshopon való részvételre.
A Szolgáltató jogszabályi kötelezettségének eleget téve felhívja a Résztvevő elfogadását, hogy a szerződési nyilatkozat megtétele (a workshopon való jelentkezés el) a Szolgáltató javára teljesítendő fizetési kötelezettségeket von maga után.
A fizetendő végösszeg az összesítő és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A Résztvevő elfogadja, hogy a részvételi díjról kiállított számlát kizárólag elektronikus úton kapja meg az általa hitelesített elektronikus levelezési címre. A Résztvevőnek gondoskodnia kell arról, hogy az elektronikus úton történő számla kézbesíthető legyen és a technikai beállítások (pl. tűzfalak) ezt ne akadályozzák. Elektronikus levelezési cím változása esetén a Résztvevő köteles a Szolgáltatót elektronikus levélben értesíteni.
Résztvevő jogosult a workshopon való részvételt lemondani a Szolgáltatóhoz intézet egyoldalú jognyilatkozatával, indokolási kötelezettség nélkül.
- Ha a lemondásra több, mint 7 naptári nappal a workshop dátumát megelőzően kerül sor, úgy Szolgáltató a részvételi díj teljes összegét visszautalja a Részvevő bankszámlájára.
- Ha a lemondásra több, mint 1 naptári nappal (de kevesebb, mint 7 naptári nappal) a workshop dátumát megelőzően kerül sor, úgy Szolgáltató a részvételi díj 50%-ának megfelelő összeget visszautalja a Résztvevő bankszámlájára.
- Ha az időpont lemondására a workshopot megelőzően 24 órán belül kerül sor, Szolgáltató nem téríti vissza a részvételi díj összegét.
Vis Maior helyzetben a workshopok időpontja változhat, ebben az esetben a lemondási feltételekben meghatározott módon kerül az eddigi fizetés visszatérítésre.
Ha a Szolgáltató úgy ítéli meg, hogy a Résztvevők számára nem hasznos egy adott Résztvevő jelenléte – annak viselkedése, megnyilvánulásai miatt – a workshopon, úgy lehetősége van őt távozásra kérni. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni a részvételi díj összegét.
Ha a Résztvevő a workshopon nem találja meg, az alkalom számára megtartotta az egészet, a befizetett pénzösszeg nem használható fel másra, és nem jár vissza.
Ha a Szolgáltató a saját hibájából, vagy önhibáján kívül, akár az egészével, akár workshop egy részének teljesítésével késedelembe esik, az előre egyeztetett időpontban nem jön meg, nem áll rendelkezésre a műhely az ő hibájából vagy nem kezdhető meg, elmarad, akkor köteles elmaradni pótolni és egy új időpontban megtartani az elmaradt eseményt.
12. Teljesítési idő, műhelyfeltételek és tájékoztatás:
A teljesítés időpontja a workshop megtartásának időpontja.
Résztvevő tudomásul veszi, hogy Szolgáltató arra vállal kötelezettséget, hogy a vállalt szolgáltatást a szakmai és etikai szabályok megtartásával, legjobb tudása és tapasztalata alapján, a Résztvevő érdekeit szem előtt tartva nyújtja, eredmény megvalósítására – a workshopon elhangzott információk alapján – nem vállalja.
Résztvevő tudomásul veszi, hogy a workshopon tilos az elhangzottakat hang- vagy rögzítésére alkalmas eszközzel – a Szolgáltató előzetes hozzájárulása nélkül – rögzíteni. A Résztvevők kizárólag a Szolgáltató és a többi Résztvevő előzetes engedélyével jogosultak felvételeket készíteni a workshop során.
13. Szerzői jogok és szellemi tulajdon
A weboldalon, valamint a Szerethető Akadémia Kft. által szervezett és értékesített online kurzusok, webináriumok, workshopok, tréningek és egyéb képzési szolgáltatások keretében minden tartalom – ideértve különösen, de nem kizárólagosan a tananyagokat, előadásokat, videófelvételeket, hanganyagokat, prezentációkat, munkafüzeteket, letölthető segédanyagokat, szöveges anyagokat, Szerethető képeket és szellemi alkotásokat –, szerzői jogi alapot. kizárólagos tulajdonát képezi, ki, ha a forrás másként van megjelölve.
A Felhasználó jogosult a tartalmakat kizárólag a képzésben való részvételhez, saját személyes használatára igénybe venni. A tartalmak másolása, sokszorosítása, terjesztése, átdolgozása, nyilvános előadása, harmadik hozzáférhetővé tétele vagy bármilyen formában kereskedelmi felhasználása a Szerethető Akadémia Kft. előzetes, írásbeli engedélye nélkül tilos.
Tilos a képzésekhez, online felületekhez, videókhoz és tananyagokhoz tartozó hozzáférési adatok harmadik személy részére történő átadása, megosztása, valamint hozzáférési jogosulatlan felhasználása. Az ilyen magatartás a szerződés azonnal megszünteti és jogi következményeket von maga után.
A tartalmak engedély nélküli felhasználása jogsértésnek minősül, amely polgári jogi (pl. kártérítési igény, jogsértés megszüntetése) és – adott esetben – büntetőjogi következményekkel jár.
A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a kurzusokhoz és egyéb szolgáltatásokhoz való hozzáférés nem jelenti a tananyagok feletti tulajdonjog átruházását, és nem biztosított további felhasználási jogot az itt meghatározottakon kívül.
14. Felnőttképzési szerződésre irányadó egyéb rendelkezések
14.1. A Szolgáltató az Fktv. végrehajtásáról szóló 11/2020. (II. 7.) Kormányrendeletnek eleget téve, a Képzés megnevezését, óraszámát, az év, hónap, nap szerinti kezdési és befejezésének tervezett időpontját, valamint, hogy tartozik-e vizsga a Képzéshez, a Képzés Leírásában tünteti fel.
14.2. A Szolgáltató a tőle elvárható magas szakmai színvonalon tartja meg a Képzést, azonban a Képességességre Szolgáltató nem vállal kötelezettséget, mivel a tudás elsajátítása a Képzésben résztvevő képességein múlik. Részvevő továbbá
14.2. A Szolgáltató a tőle elvárható magas szakmai színvonalon tartja meg a Képzést, azonban a Képességességre Szolgáltató nem vállal kötelezettséget, mivel a tudás elsajátítása a Képzésben résztvevő képességein múlik. Részvevő továbbá
tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató által összeállított és nyújtott Képzés semmiféle szakképesítést és szakképzettséget nem ad és nem tanúsít, munkakör betöltésére és tevékenység folytatására nem jogosít.
14.3. A Szolgáltató a Képzés során nem ellenőrzi vagy értékeli a Résztvevők teljesítményét, kivéve, ha a Képzési vizsga is kapcsolódik, melyről a Képzés Leírásában kerül a Résztvevő tájékoztatásra.
14.4. A Szolgáltató a Képzés keretében a Részvevő részére nem nyújt ösztöndíjat.
14.5. A Részvevő köteles a Szolgáltatónak az Fktv. 15. § és 21. §-ban meghatározott kötelezettségek teljesítése érdekében az ott meghatározott személyes adatokat rendelkezésre bocsátani, valamint Résztvevő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató az e pontban hivatkozott jogszabályi rendelkezéseket eleget téve a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszer részére a Képzésről és a Résztvevőről szóló adatot.
14.6. A Résztvevő a Szolgáltató részére e-mail útján köteles legkésőbb a Képzés napjáig nyilatkozni arról, hogy a Képzésen való részvételről tanúsítvány kiállítását kéri.
14.3. A Szolgáltató a Képzés során nem ellenőrzi vagy értékeli a Résztvevők teljesítményét, kivéve, ha a Képzési vizsga is kapcsolódik, melyről a Képzés Leírásában kerül a Résztvevő tájékoztatásra.
14.4. A Szolgáltató a Képzés keretében a Részvevő részére nem nyújt ösztöndíjat.
14.5. A Részvevő köteles a Szolgáltatónak az Fktv. 15. § és 21. §-ban meghatározott kötelezettségek teljesítése érdekében az ott meghatározott személyes adatokat rendelkezésre bocsátani, valamint Résztvevő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató az e pontban hivatkozott jogszabályi rendelkezéseket eleget téve a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszer részére a Képzésről és a Résztvevőről szóló adatot.
14.6. A Résztvevő a Szolgáltató részére e-mail útján köteles legkésőbb a Képzés napjáig nyilatkozni arról, hogy a Képzésen való részvételről tanúsítvány kiállítását kéri.
15. Adatkezelési Tájékoztatás:
A Szolgáltató kizárólag a hatályos jogszabályok rendelkezéseivel összhangban, az adatkezelési és adatvédelmi előírásait szigorúan betartva a személyes adatok kezelését, figyelembe véve a jogszerű, tisztességes eljárás és átláthatóság, a célhoz kötött, adattakarékosság, pontosság, korlátozott tároláshatóság alapelveit.
A Szolgáltató megtesz minden olyan technikai és szervezési intézkedést, hogy partnerei személyes adatait biztonságosan, az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679. rendelete által meghatározott módon kezelje.
A személyes adatok kezelésével kapcsolatos Adatkezelési Tájékoztató szintén a Szolgáltató weboldalán és székhelyén elérhető el.
A Szolgáltató megtesz minden olyan technikai és szervezési intézkedést, hogy partnerei személyes adatait biztonságosan, az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679. rendelete által meghatározott módon kezelje.
A személyes adatok kezelésével kapcsolatos Adatkezelési Tájékoztató szintén a Szolgáltató weboldalán és székhelyén elérhető el.
16. A Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszkezelés:
Ha a Résztvevő a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatással kapcsolatban nem elégedett, és panasszal szeretne élni a Szolgáltató felé, azt szóban és írásban: postai úton (Szerethető Akadémia Kft., 6000 Kecskemét, Szarkás tanya 80/C), vagy elektronikus levélben (hello@szerethetoakademia.hu) teheti meg.
A Szolgáltató minden panaszt kivizsgál. A szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a Résztvevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölni szóbeli panasz esetén a Résztvevőnek átadni.
Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Résztvevőnek legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi választás egyidejűleg megküldeni.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató – ha az Európai Unió közvetlenül kér jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését harminc napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérelmezni kell.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Résztvevőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely Hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes Hatóság, illetve a Résztvevő lakóhely vagy tartózkodási hely szerinti Békéltető Testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Szolgáltató fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a Békéltető Testületi eljárást.
A Szolgáltató minden panaszt kivizsgál. A szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a Résztvevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölni szóbeli panasz esetén a Résztvevőnek átadni.
Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Résztvevőnek legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi választás egyidejűleg megküldeni.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató – ha az Európai Unió közvetlenül kér jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését harminc napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
- a Részvető neve, lakcíme,
- a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
- a Résztvevő panaszának részletes leírása, a Résztvevő által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
- a Szolgáltató nyilatkozata a Részvevő panaszával kapcsolatos panaszjáról, azonnali kivizsgálása lehetséges,
- a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a Résztvevő aláírása,
- a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
- telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérelmezni kell.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Résztvevőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely Hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes Hatóság, illetve a Résztvevő lakóhely vagy tartózkodási hely szerinti Békéltető Testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Szolgáltató fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a Békéltető Testületi eljárást.
17. Békéltető Testület, Fogyasztóvédelem:
A Szolgáltató ezúton adott tájékoztatója a Résztvevőket (amennyiben a Részt Fogyasztónak), hogy a Résztvevő nem ért egyet a Szolgáltató válaszával, amelyet panaszára, az alábbi hatóságokhoz fordulhat:
Békéltető Testületi eljárás kezdeményezéséhez a Résztvevő lakóhely szerinti illetőségű Békéltető Testülethez, vagy a Szolgáltató székhelye szerinti Békéltető Testülethez fordulhat a Résztvevő.
A Szolgáltató székhelye szerinti Békéltető Testület:
Vas Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik(kukac)vmkik.hu
Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck(kukac)pbkik.hu; mbonyar(kukac)pbkik.hu
Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes(kukac)bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus(kukac)bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
Békés Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth(kukac)bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: bekeltetes(kukac)bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet(kukac)bkik.hu
Csongrád Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet(kukac)csmkik.hu
Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám: 06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik(kukac)fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet(kukac)gymskik.hu
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda(kukac)hbkik.hu
Heves Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik(kukac)hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet(kukac)jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi(kukac)kemkik.hu
Nógrád Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik(kukac)nkik.hu
Pest Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto(kukac)pmkik.hu
Somogy Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik(kukac)skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto(kukac)szabkam.hu
Tolna Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara(kukac)tmkik.hu
Vas Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik(kukac)vmkik.hu
Veszprém Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto(kukac)veszpremikamara.hu
Zala Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto(kukac)zmkik.hu
A Békéltető Testület olyan független testület, mely a vármegyei kereskedelmi és iparkamarák, illetve a Fővárosi Kereskedelmi és Iparkamara mellett működik. Létrehozásuk célja az volt, hogy megkíséreljék a Résztvevő és a Szolgáltató fennálló vitás kérdéseket bíróságon kívül megoldani, elsősorban egyezséget hoznak létre a két fél között és ezzel egyszerűen, gyorsan és hatékonyan segítik a fogyasztói jogok érvényesülését.
A Békéltető Testülethez fordulás feltétele, hogy a Résztvevő megkísérelje a vitát közvetlenül a Szolgáltatóval. A Békéltető Testület eljárása ingyenes, a Részletnek csak akkor merül fel fizetésvevő kötelezettsége, ha a Testület a Résztvevő hátrányára dönt.
A Békéltető Testület eljárása a Részvevő kérelmére indul. A kérelmet a Békéltető Testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az a követelménynek levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá minden olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig való tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
A kérelemnek tartalmaznia kell:
- a Résztvevő nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
- a Szolgáltató nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
- az illetékes Békéltető Testület helyett kérelmezett Testület megjelölését,
- a Résztvevő álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
- a Résztvevő nyilatkozatát arról, hogy a Résztvevő a Szolgáltató közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését,
- a Résztvevő nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más Békéltető Testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indul, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,
- a Testület döntésére irányuló indítványt,
- a Részvényvezető leírását.
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amely különösen a Részt bizonyítékként hivatkozik, így a Szolgáltató írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a Résztvevő rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megtételéről.
Ha a Résztvevő meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.
Ha a Résztvevő fogyasztói fordul jogainak megsértését észleli, jogosult panasszalni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatósághoz. A panasz elbírálását a Hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/
A Résztvevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
18. Vegyes és záró rendelkezések:
Minden kötelező erejű jogszabályi rendelkezés, vagy bírósági döntés jelen Általános Szerződési Feltételek minden rendelkezését korlátozza vagy érvényteleníti, az nem érinti az Általános Szerződési Feltételek többi rendelkezésének érvényességét.
Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekre vonatkozik a Magyar Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. tv.) és az egyéb vonatkozó jogszabályi rendelkezések irányadók.
19. Vonatkozó jogbályok:
A felek között létrejött szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2025. augusztus 13-án, a későbbiekben létrejött szerződések értelmében.
- 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről;
- 45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól,
- 2013. évi LXXVII. törvény a felnőttképzésről.
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2025. augusztus 13-án, a későbbiekben létrejött szerződések értelmében.
Write your awesome label here.
Iratkozz fel, hogy
első kézből értesülj
a kreditpontos képzések indulásáról!
Köszönjük!
